Sven.Savage: Ja, helt otroligt...har haft annat för mig ikväll, så jag såg inte matchen på TV, utan följde lite då och då på mobilen. Då det stod 3-1 till Växjö hade man gett upp så nästa gång man tittade i mobilen vid 21:00 så stod det hux flux 5-3 till Luleå...lite WTF-känsla. Sån vändning mot Elitseriens bästa lag, för tillfället. Fattar inte hur vi kunda va så dåliga i match 2 mot SKAIK i Kommunal Doping Kraft Arena då vi vänder så bra mot ett lag som är märkbart bättre än SKAIK.
+ 3