+ 2
Inlägg: 1856492
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Huge: Ja jag blir som inte riktigt klok på mitt Luleå denna säsong. I början av säsongen kunde vi inte spela i tredje perioden utan att släppa in 2-4 mål, nu kan vi inte spela första halvan utan att släppa in 2-3 mål. Bara hoppas att Bulan kan fixa till detta ju längre säsongen lider för denna ojämnhet i spelet är ganska bekymmersam enligt mig. Nåväl nya tag på lördag då jag hoppas vi bjuder upp mer till dans. Grattis igen till segern :)
+ 2
Blir nog ett helt annat Luleå vi får se på lördag, om det räcker återstår att se...