+ 2
Inlägg: 1856926
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Nåväl, man ska väl se lite positivt Luleåkamrater...vi förlorade inte mot Karlskrona iaf :-)
+ 6
Mot lag som KHK och Rögle kan man göra dåliga matcher man vinna ändå, men nu när Brynäs verkar ha fått tillbaka effektiviteten så går det inte.
Dålig match av oss förmodligen igen samtidigt som säkert Brynäs gör det bra, de har verkligen vaknat nu från dvalan i början av säsongen och verkar ha blivit lika effektiva att utnyttja sina chanser som de var förra säsongen så det luktar klättring för deras del.
Nä, nu måste Bulan väcka laget, verkar som om spelarna verkar vara sugna på Julmat och snaps.