esaselänne: Det tycker jag nog egentligen inte. T ex tyckte jag att Toporowskis hjärnsläpp för ett drygt år sedan var enbart hjärndött även om det var han som blev attackerad först. Däremot tyckte jag att det var rätt åt Sjögren att han fick spö eftersom tacklingen på Bulan var sinnessjuk, även om våld i sig inte är rätt.