+ 4
Inlägg: 1907367
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Perro: Haha ja det vore otroligt passande fast varför inte ta det ett steg till...Skeåspelarna kan åka ut på isen via bakdelen på Jon Voight (från den sista färden) som står i redoställning på alla fyra, samtidigt som publik, speakern, Bertfjärt, Fläskwood, highsticken och alla andra skriker som en gris xD
+ 4
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Perro: He he perfekt: en nedspydd husvagnskuliss för aporna att hoppa in genom!
Idé: låt oss samla ett antal kompetenta månniskor från norra Sverige. Dagen före Apans årsmöte löser vi medlemsskap i Apan och infinner oss på mötet. Väl där, använder vi vår majoritet till att driva igenom ett antal lämpliga förslag. Som att besluta om husvagnskulissen ackompanjerad av banjomusik, samt att de säljer Fläskberget och de tvenne utdelarna av jockar till Byske för 1 kr styck.
Plus att de skriver kontrakt emd en ny huvudtränare med avtal på tio år.
Idé: låt oss samla ett antal kompetenta månniskor från norra Sverige. Dagen före Apans årsmöte löser vi medlemsskap i Apan och infinner oss på mötet. Väl där, använder vi vår majoritet till att driva igenom ett antal lämpliga förslag. Som att besluta om husvagnskulissen ackompanjerad av banjomusik, samt att de säljer Fläskberget och de tvenne utdelarna av jockar till Byske för 1 kr styck.
Plus att de skriver kontrakt emd en ny huvudtränare med avtal på tio år.
+ 3

Tänk synen när husvagnskulissen firas ner på isen till banjomusik. De fåtaliga fansen på läktarna brölar av enfaldig aggressivitet och tror att dom har ett intro som är "coolast i Europa". Sen kommer spelarna ut genom kulissen och alla släktingar vrålar exalterat. Ja jisses det vore nåt.