Inlägg: 1937858
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
I ca hälften av alla lulematcher är man glad över att slippa lyssna på den hemska Lindberg. Men nu får man lyysna på seriens tråkigaste klack istället. "hvgrååå, hvgrååå, hvgråhvgråhvgrååå" hela jäkla tiden. Lär er en ramsa till för fasen...
I ca hälften av alla lulematcher är man glad över att slippa lyssna på den hemska Lindberg. Men nu får man lyysna på seriens tråkigaste klack istället. "hvgrååå, hvgrååå, hvgråhvgråhvgrååå" hela jäkla tiden. Lär er en ramsa till för fasen...
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Robin Kovacs sätter 0-1 efter en fin passning av Fabbe - har Bulan med fingertoppskänsla hittat en nya poängleveranslina, där alla Fabbechanser som inte resulterar nu tas över av Kovacs, med mer utpräglat målsinne?
Kovacsmålet var i princip en kopia av Zibanejads övertidsvinstmål mott ryssarna i junis-VM för några år sedan. En AIKare som kopierar en DIFfare:-)
Kovacsmålet var i princip en kopia av Zibanejads övertidsvinstmål mott ryssarna i junis-VM för några år sedan. En AIKare som kopierar en DIFfare:-)
+ 1
15. Mattsson, Carl - 9. Forsberg, Johan - 44. Guter, Mattias
96. Kovacs, Robin - 14. Berglund, Jonas - 52. Fabricius, Karl
I princip två normala brunkarlinor där Guter går in i den ena. Kovacs i den andra.
Ja det låter ju intressant....