Första perioden över och HV har ägt det målfarliga spelet precis som vanligt med Tedenby och andra trollande på isen, men lite oväntat blir det Luleå som sätter första. Oväntat och betydelsefullt!
Inlägg: 1937866
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Tydligen blixtlinan med pass Tim till målskytt Edwin, som satt 1-0 för Apan mot Läjkers.
Man undrar ju hur länge sektmentaliteten kräver att psykbrytet-fläskberget-möller ska ha alla offensiva chanser när det är fjärdelinan som hela tiden tillför något?
Well, too much monkey business...
Man undrar ju hur länge sektmentaliteten kräver att psykbrytet-fläskberget-möller ska ha alla offensiva chanser när det är fjärdelinan som hela tiden tillför något?
Well, too much monkey business...