Inlägg: 1937872
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Japp
Måste erkänna att det kändes inge vidare med Olaussons frånvaro och de nya kedjeformationerna. Trots det så ser det bra ut än så länge. Jag imponeras av Lunde. Fan vad bra han är!
Måste erkänna att det kändes inge vidare med Olaussons frånvaro och de nya kedjeformationerna. Trots det så ser det bra ut än så länge. Jag imponeras av Lunde. Fan vad bra han är!
+ 1
Starkt av Luleå att kunna lira, trots att HV som vanligt har, bakom vårt bås, en gubbhylla som kastar in okvädingsord, snus, ölburkar och rostiga Volvo Amazoner...