Inlägg: 1938584
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Det var iallafall många säsonger sedan det fanns en så stor möjlighet till ett firande på torget
Men det är en riktgt jämn omgång av detta årets SHL, kommer vara ovisst in i det sista.
Men det är en riktgt jämn omgång av detta årets SHL, kommer vara ovisst in i det sista.
+ 2
Jag vågar inte tänka på hur omöjliga ni kommer att bli om/när ni får tillbaka alla spelare. Luktar wermlömskt Glud?
Ha en bra helg!