Inlägg: 1962338
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Wolfram och Nord - de meningslösa hemmazebrorna - skämmer ut sig big time. Först fäller en Apa en gårdare utan puck, sedan slår en Apa klubban ur en gårdares händer och med det övertag Apan då får - när zebrorna råblundar för två aputvisningar i samma byte - myglar Apan in 1-1.
Man kräks!
Man kräks!
Djurgårn tar ledningen med 0-1 sedan lille lindvall står och fäktar meningslöst i apmålet när skott kommer.
0-0-dyrkarna Apan har gjort vad de kan genom att hålla sig till sargen och avlossa s k primadonnaskott, sådana som du och jag utan vidare räddat genom att bara stå ivägen utan att göra något.
Men nu har DIF ledningen inför minst drygt tusen åskådare i den "välbesökta" Aparenan.