+ 1
Inlägg: 1963866
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Ser nu att HV vann skotten med 20-5 i första. Måste ju ha varit spel mot ett mål, men slutade med bara 2-1. Ptickade HV mApKyss hela tiden?
Hör och läser kommentarerna nu om pågående match. Är det kanske den moraliska finalen?
Hör och läser kommentarerna nu om pågående match. Är det kanske den moraliska finalen?
Förstår inte heller hur t ex Rydahl kan vara så stark medan han under lång tid i Luleå knappt märktes.
Jaha, där pangar Ulfven in 3-2. Undrar om det inte blir kross ikväll trots allt?
TILLÄGG: Och omedelbart pangar HV in 3-3, efter en situation typ som man ser sjuhundra ggr per match. Jag begriper ingenting.
Ska ni inte byta ut sållet mApKyss?