Perro: Jag hoppas att du har rätt! Själv blir jag obehagligt imponerad över hur de ställer till med kalabalik i motståndarzon, isch! de rackarna vill vi inte släppa in!
Inlägg: 1963881
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: jo jag med! Ser oss inte som favoriter. Men varje matchserie har sitt eget liv.
+ 1