+ 4
Inlägg: 1963908
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tack för att ni slog ut Wäxjö och se nu till att ta guldet till Norrland.
Jag håller mina tummar för Luleå eftersom Timrå inte kan spela SM final mot er i år........men nästa år kanske???
Lycka till......Heja Timrå !!!
Jag håller mina tummar för Luleå eftersom Timrå inte kan spela SM final mot er i år........men nästa år kanske???
Lycka till......Heja Timrå !!!
+ 3
4-2 nu, efter ett flytmål med 2.18 kvar. En tavla av vakten, men det räcker inte.
Tror Morsan blir kvar, tror också Timrå blir kvar åtminstone hoppas man det.
Där sätter Morsan 5-2 också.