+ 2
Inlägg: 1964313
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Apan vill och vill och vill men är så jävla värdelösa att de trots att de måste inte lyckas få till någonting alls.
I stället smäller Djurgårn in 1-4.
Och därmed är det klart. Apan försvinner och nu kan vi andra koncentrera oss på hockey.
Appatrasket kan dra åt....Apschtaan och nu vill vi inte höra ett skit om det sektträsket förrän i början av juni då vi vill höra hur många miljoner back det blev efter Näsans vilda köpfest och Apans tomma läktare.
Det här behöver firas.
Jag häller upp en Calvados och förklarar...SKÅL, tammefan!
I stället smäller Djurgårn in 1-4.
Och därmed är det klart. Apan försvinner och nu kan vi andra koncentrera oss på hockey.
Appatrasket kan dra åt....Apschtaan och nu vill vi inte höra ett skit om det sektträsket förrän i början av juni då vi vill höra hur många miljoner back det blev efter Näsans vilda köpfest och Apans tomma läktare.
Det här behöver firas.
Jag häller upp en Calvados och förklarar...SKÅL, tammefan!
+ 5
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ha ha ha Apan är död leve mördaren!
Så jävla bra och nu ser man fram emot apbokslutet och skall vi gissa minst 10 miljoner minus.
Fram med chips och öl.
Man är glad, skitglad!
Så jävla bra och nu ser man fram emot apbokslutet och skall vi gissa minst 10 miljoner minus.
Fram med chips och öl.
Man är glad, skitglad!
+ 3





Känns kassaskåpssäkert.