+ 3
Inlägg: 1965141
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
lifesson: Du är lite för trevlig för att jag ska känna någon riktig slutspelstagg... vet inte riktigt vad jag ska tycka om det men det kommer säkert att bli iaf lite hårdare när matchserien påbörjats ;)
Jag hoppas och tror det här kommer bli en fruktansvärt spännande och bra semifinalsserie. Bara Bulan och Roger kommer vara guld värda på presskonferenserna. Tycker han ägde Peter Andersson totalt med sin kommentar om att det inte är bra för honom att vara så arg haha
Känner du förresten igen killen i mitten på min bifogade bild? Han med en Luleå Hockey-halsduk på sitt skolfoto? :D
Jag hoppas och tror det här kommer bli en fruktansvärt spännande och bra semifinalsserie. Bara Bulan och Roger kommer vara guld värda på presskonferenserna. Tycker han ägde Peter Andersson totalt med sin kommentar om att det inte är bra för honom att vara så arg haha
Känner du förresten igen killen i mitten på min bifogade bild? Han med en Luleå Hockey-halsduk på sitt skolfoto? :D
+ 2

Svens fakta kunskaper tvivlar jag inte det minsta på. Det kunde jag snabbt konstatera när jag först började läsa och skriva här för några år sedan. Skrattade gott många gånger när jag läste här inne. Mycket humor. Tycker Yoda Marklund på SAIKs sida är himla kul också. Han och Sven har förgyllt tillvaron här på Hockeysnack för mig iallafall. Finns såklart fler bra folk här.
Luleå är bra i år. De är inte lätta att göra mål på. Samtidigt så är dem duktiga på att göra de mål som behövs för att vinna matcher. Tycker de är värda att gå hela vägen.
Fast jag hoppas ju på vinst för oss. Jo då jag tål spydd galla ;)