Vi lyckades och har därmed minst en poäng idag och det är riktigt värdefullt. Även om vi skulle torska förlängning/straffar har vi då 7 poäng mot Liberecs 5 poäng och då har Luleå 2 x Belfast medan Liberec har 2 x Augsburg som återstår. D v s stor chans för Luleå att hålla i af Liberec bakom oss och bra chans att nå den viktiga förstaplatsen, om vi lyckas bra mot giganterna från Belfast.
+ 1