+ 1
Inlägg: 1985422
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jag har kommit på det. Apan har hela tiden menar skadegrund, men felaktigt råka kalla det värdegrunnnnnd
+ 2
Ja, i så fall måste ju verkningsgraden på Erik vara skyfallt över OS-linans överdrivna löner baserade på värdering enligt sektvärdegrunnnnnnnd.
Överens med dig om Erik. Även i jämförelse med andra SHL-löner måste han ju betraktas som minst sagt rätt avlönad. Och speciellt i jämförelse med den vidrige highsticking för att inte tala om Mr Fläskberg som fick flerårigt med bortåt trehundra lakan i månaden. Urrrrk!