Perro: Ganska väntat att Brynäs inte får ut max av spelarmaterialet från första match, med tanke på hur många nya spelare man har. Det tar ju ett tag att spela ihop sig. Kollade på kvällens match och kommer att se även nästa match, riktigt kul att de går att se på tv nu.
+ 1