Sven.Savage: Grattis. Ni är bäst. Var nu inte så blyga. Ni får från och med idag tillåtelse att agera som en apa en vecka framåt, det vill säga att ni uppfann damhockey och att nu hela världen vill att ni ska frälsa dem från den undermåliga nivån de befinner sig på.
Inlägg: 1985686
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Costanza: Uppfann...Nääää
Utvecklade den och tog den några nivåer upp i Sverige...jaaaa, det är det nog inte många som säger emot, eller tycker du inte det?
Utvecklade den och tog den några nivåer upp i Sverige...jaaaa, det är det nog inte många som säger emot, eller tycker du inte det?
+ 1