+ 3
Inlägg: 1985996
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Man tackar, men de är aviga, örena, och speciellt mot er av någon sorts derbykänsla tror jag; gissningsvis för att ni är deras närmaste.
Medan ni väl inte har något derbylyft mot öret eftersom halva Elitserien SHL tycks uppfatta er som den motståndare man helst vill slå. Det pris ni får betala efter alla år i serietopp med Jönsson och de andra;-)
Medan ni väl inte har något derbylyft mot öret eftersom halva Elitserien SHL tycks uppfatta er som den motståndare man helst vill slå. Det pris ni får betala efter alla år i serietopp med Jönsson och de andra;-)
+ 3
Mitt tips inför säsong med öret i botten kändes allt mer som ett rimligt tips efter att sett dem idag
Gratulerar till er seger och hos oss jublar väl kassören mest