Sven.Savage:3-1 mot Växjö i premiären får väl sägas vara helt godkänt. Spelet i det stora såg bra ut för att vara en första match, dock känns Växjö svårbedömt hur de kommer att stå denna säsong. Har lite svårt att se dem som topp tre-fyra men Hallam har en förmåga att få ihop alla att dra åt samma håll så man kanske inte ska vara förvånad om de kommer att vara i final till slut...dock känns det inte så.
+ 2