+ 2
Inlägg: 1986351
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Ja, Gudars skymning. Öret är lika kaotisk som man väntat sig och vi vet inte vad vi ska göra.
Men nyss, efter kraftbrytt, ett jävla fint anfall av förstalinan där finländarna och brännström är strålande men låt mig lägga till: Lill-Nisse har sett för j-a skitbra ut i år! Byggt i gymmet under fjolmellanåret och är nu starkare men lika kreativ och spelintelligent offensivt som vanligt! Efter det man sett första matcherna kan det här bli ett legendariskt genombrottsår för Lill-Nisse och när man ser hur fantastiskt han spelar undrar man om vi inte ser Piteås bästa back någonsin födas?
Då talar vi en stad som levererat Stefan Persson, store Lasse och Öhlund. Men undrar om inte Lill-Nisse kan bli en sådan där modern back a la Erik Karlsson?
Men nyss, efter kraftbrytt, ett jävla fint anfall av förstalinan där finländarna och brännström är strålande men låt mig lägga till: Lill-Nisse har sett för j-a skitbra ut i år! Byggt i gymmet under fjolmellanåret och är nu starkare men lika kreativ och spelintelligent offensivt som vanligt! Efter det man sett första matcherna kan det här bli ett legendariskt genombrottsår för Lill-Nisse och när man ser hur fantastiskt han spelar undrar man om vi inte ser Piteås bästa back någonsin födas?
Då talar vi en stad som levererat Stefan Persson, store Lasse och Öhlund. Men undrar om inte Lill-Nisse kan bli en sådan där modern back a la Erik Karlsson?
Hur ska man kunna försvara sig med sådant?
Ungefär som ett parti schack där ena partens bönder av någon anledning får röra sig som springare.