+ 5
Inlägg: 1986383
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Jo man börjar vara gruvligt trött på deras jäkla filmande. Det började på allvar säsongen när jimmie kom hem från KHL och har fortsatt säsong efter säsong efter säsong...man vill spyy på skiten.
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Håller med dig från början till slut. Skittrist lag med skittrist spel. Nu har jag visserligen ett litet fönster med matchen uppe - ser att ni just nu reducerar till 3-1 - och ser fr.a. på Luleås match, men utgår från att ett antal apor låtit "benen försvinna" för att lura till sig utvisningar, filmarna, utbildade som de är av "mästaren" Fläskberget själv.
Troligen finns det många som gillar hockey på riktigt i Schtan och alla dessa står inte ut med att se Apans trista "spel" därför de tomma läktarna, som Apan ändå påstår vara väl belagda, eftersom de räknar tomma stolar som "åskådare".
Troligen finns det många som gillar hockey på riktigt i Schtan och alla dessa står inte ut med att se Apans trista "spel" därför de tomma läktarna, som Apan ändå påstår vara väl belagda, eftersom de räknar tomma stolar som "åskådare".
Det är ett grått lag som mest åker runt och letar filmningslägen.
De har trots ett PP endast mäktat med 4 skott, detta mot ett decimerat Färjestad som saknar folk och inte alls hittat formen
Kanske kan du få rött denna säsong, kanske blir det säsongen då folket ser att kejsaren är naken och saik hamnar i botten
Det ser inte bra ut för dom av det man sett denna höst