Inlägg: 1986486
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Styrman....nej fy fan!
Jag är skeptisk och har så varit om den mannen ända sedan han var hos oss förra sejouren.
Totalt stannat i utvecklingen sedan han blev senior och är allt annat än SHL-mässig.
Har vi verkligen ingen junior vi kan ge hans istid till istället? Juniormisstag kan man ha överseende med som en investering för framtiden men inte med en senior som matcher igenom gör seniormisstag.
Skänk Styrman till Kalix, orkar inte se fanskapet längre!
Jag är skeptisk och har så varit om den mannen ända sedan han var hos oss förra sejouren.
Totalt stannat i utvecklingen sedan han blev senior och är allt annat än SHL-mässig.
Har vi verkligen ingen junior vi kan ge hans istid till istället? Juniormisstag kan man ha överseende med som en investering för framtiden men inte med en senior som matcher igenom gör seniormisstag.
Skänk Styrman till Kalix, orkar inte se fanskapet längre!
+ 2
Faan