M.Lemiux: Ja, vi har ju haft backar tidigare i Luleå Hockey, som man gråtit sig blodig över match efter match och plötsligt har de som skådat ljuset och levererar så man blir stum. Ska vi hoppas att Styrman nu vaknat och att han och sniper-Fabbe kommer att dominera vår poängliga? ;-)
+ 1