Inlägg: 1987485
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Nu har de vaknat i garaget Saabarenan och ropar "Kom igen, Pungen, Kom igen, Pungen, Kom igen, Pungen, Kom igen, Pungen, Kom igen, Pungen" även om någon påstod att det var "Kom igen, Cluben, "
Cluben? Är det inte Skellefteå Hockey Club som har det namnet? Förvirrande är bara förnamnet när blygden försöker sig på att tala utrikiska.
Cluben? Är det inte Skellefteå Hockey Club som har det namnet? Förvirrande är bara förnamnet när blygden försöker sig på att tala utrikiska.
CryBert börjar darra med underläppen. Kanske får vi vara med det hääääärliga då han visar känslor vilket swikegård uppskattar, troligen som en konsekvens av hans och CryBerts gemensamma aftnar i bastun.
I Ulriksdal 0-0 efter första perioden och 6-15 i skott men ändå oväntat nog en hel del spel av Riktiga AIK, låt vara i feminin tappning.