+ 1
Inlägg: 1987585
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Själv tar jag mitt ansvar så här i Oktoberfest-tider och fortsätter avsmakningen av Märzenbier, och i dag är turen kommen till Spatenbryggeriets brygd.
Hyggligt bra, är mitt omdöme, men jag tycker nog fortfarande att HofBräu är steget vassare med ett öl, som man i literstora stenkrus, utan vidare kan tömma ett redigt antal av.
Hyggligt bra, är mitt omdöme, men jag tycker nog fortfarande att HofBräu är steget vassare med ett öl, som man i literstora stenkrus, utan vidare kan tömma ett redigt antal av.
Mot vanliga skitlag a la Apan kan vi fixa det ändå, men mot Malmö med deras extremt effektiva PP är det förstås livsfarligt,
Ja, det här blir svårt, men vi hoppas.