+ 1
Inlägg: 1987595
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Vi är inte alls bra idag. Som du nämner så har våra backar problem med att plocka bort motståndare framför eget. Har varnat för att vi behöver en Engsund till.
Mmm, inte alls den start på säsongen och spel jag hade hoppats på. Än så länge tycker jag att vi har visat upp ett typiskt spel som ett lag mellan plats 8-12 och ineffektiviteten förföljer oss likt Höjdhopparen och Ap-Lindberg, tyvärr.
Men men, började inte förra säsongen trevande också?
Mmm, inte alls den start på säsongen och spel jag hade hoppats på. Än så länge tycker jag att vi har visat upp ett typiskt spel som ett lag mellan plats 8-12 och ineffektiviteten förföljer oss likt Höjdhopparen och Ap-Lindberg, tyvärr.
Men men, började inte förra säsongen trevande också?
+ 1
Jag tycker att det vi förlorar på idag är att våra backar är alldeles för snälla och inte plockar bort räddhåkar framför vårt mål.
Plus förstås att höjdhopparen hittar billiga utvisningar på oss men blundar för Malmö.