M.Lemiux: Samma här, var off, men kollade som du liverapport och strålade:-) Styrman börjar måla loss! Känns som när sniper-Fabbe helt oväntat börjat stänka in puckar. Blir det vårt svar på möller-highsticking? Firma Fab-Styr siktar på att bli poängstänkare ad modum the Övertorneå connection?
+ 3