Sven.Savage: Skulle nog inte tro att det är ett reellt problem. Dels borde man såklart från apans sida ha björnkoll på det problemet om det fanns och det får man väl ändå tro att dom har, eller .... Men det handlar troligen olika saker. Skatten beror på om du bott i Sverige och tjänat pengar och kontrakt med SHL klubb kan man ju ha utan att spela, det handlar ju om rättigheter. Skulle gissa på nåt sånt ... 🤔 Annars såklart ett önsketänk!
+ 2