+ 4
Inlägg: 2068734
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Wilhelmsson: Jo. Klasen och Nisse känns som fantastiska förstärkningar:-) Och värt att påpeka att otroligt snyggt av Skuggan och Bulan att så tidigt identifiera våra finska blivande världsmästare och signa de båda för två år - dvs även de känns som en skänk från ovan när vi ska ta oss an kommande säsong.
Målvaktssidan blir mycket spännande att följa. Jag känner mig rätt säker på att de kommer att kunna hantera spadarna på SHL-toppnivå men visst behöver vi se det innan vi vet.
Målvaktssidan blir mycket spännande att följa. Jag känner mig rätt säker på att de kommer att kunna hantera spadarna på SHL-toppnivå men visst behöver vi se det innan vi vet.
+ 1
SÅ JÄVLA SKÖNT!
Fan nu börjar hockeyabstinensen komma tillbaka, med vetskapen att vi var Sveriges bästa lag med råge så känns det bra att Nisse stannar kvar och pucktrollkarlen Klasen har anslutit, på något konstigt sätt hoppas jag att det löser sig med Komarek fast Luleå har gått ut med att dom inte kan erbjuda honom ett kontrakt, jag fortsätter hoppas ändå.
Kan våra målvakter hålla någorlunda Lassinivå så kommer vi att slåss om förstaplatsen igen.