+ 1
Inlägg: 2079252
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Fortfarande 1-1 Ölen-Apan efter två perioder och det är förstås ett fint resultat för 0-0-dyrkarna Apan, vars "Hockeysystem" går ut på i anfallsspel avlossas alla skott från distans eftersom det är strängeligen förbjudet att gå in i motståndarnas slott. I kombination med att alla apor backar in som reservvakter om de inte får chans att slå puck sarg-ut.
Man förstår att allmänheten i Schtan inte längre vill bevittna detta "brott motspelets idé" även om de tomma stolarna hänger på...
Man förstår att allmänheten i Schtan inte längre vill bevittna detta "brott motspelets idé" även om de tomma stolarna hänger på...
+ 1
Aftontrasan, känt nedsolkat av aprunkare* till höger och vänster direktsänder matchen kommenterat från en apstudio i vilken de placerat aprunkarna abrahamsson från Pölsastan och Leifby från Tingsryd.
När Luleå spöat Apan har aftontrasan inte ens nämnt resultatet, vilket får en att tro att sekten köpt in sig med kommunaldopingpengar.
*värst av Trasans Aprunkare förstås Vennerrot, som tänkte ut att Sverige borde skicka hela Apan som Tre Kronor till OS. Utan att veta att plast-Apan innehöll så många köpespelare av utländsk snitt, men Vennerbarr brukar ju somna första matchminuten för att snarka sig igenom de tre perioderna så han vet ju inget. Men numera kanske han känner till att gnomen mårts ett halvår före OS tog ut en förstalina bestående av enbart Apor, som därefter gjorde fiasko och korades till alla länders sämsta förstalina någonsin; endast Möller målade, sedan Omark spelat honom helt fri på en bur där motståndarna tagut vakten.