+ 2
Inlägg: 2080760
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{7536}: Härligt! Apan kämpar ju med ekonomien sedan ApPea låtit Näsan slösa bort 30 miljoner på tre år av galna köpfester och vidare har ApPea kastat bort massor på ett misslyckat skrytbygge med mycket gott mat ryckte.
Apan påstår fortfarande att de är rika som troll med 48 miljoner som "eget kapital" men gissningsvis består c:a 47 miljoner av dessa av ApPeas killgissning att någon skulle vara galen nog att betala så mycket för att köpa hans lyxrestaurang utan besökare.
Apbörsen är alltså hotande tom och Erik Forsell och Lillnisses farsa får kämpa genom att köpa billigt begagnade men i övrigt fylla på med apjunisar.
Och i det sammanhanget är det trevligt att konstatera att Apans junisar senaste åren bara dalar och dalar - speciellt när nu Burkölen och Luleå satt stopp för Apans stölder av talanger från våra områden.
Sammantaget äe det alltså bara att njuta när vi idag ser hur Luleås junisar krossar småaporna och att sekten i blygden på alla sätt försöker ljuga bort det!
Apan påstår fortfarande att de är rika som troll med 48 miljoner som "eget kapital" men gissningsvis består c:a 47 miljoner av dessa av ApPeas killgissning att någon skulle vara galen nog att betala så mycket för att köpa hans lyxrestaurang utan besökare.
Apbörsen är alltså hotande tom och Erik Forsell och Lillnisses farsa får kämpa genom att köpa billigt begagnade men i övrigt fylla på med apjunisar.
Och i det sammanhanget är det trevligt att konstatera att Apans junisar senaste åren bara dalar och dalar - speciellt när nu Burkölen och Luleå satt stopp för Apans stölder av talanger från våra områden.
Sammantaget äe det alltså bara att njuta när vi idag ser hur Luleås junisar krossar småaporna och att sekten i blygden på alla sätt försöker ljuga bort det!
+ 1
Hade resultatet varit det motsatta hade det skivits spaltmeter, tryckts bilagor och diktats sånger om händelsen.
Ännu ett bevis på att vi passerat Apan på alla nivåer och de vet om det.
Man är glad!