Tarasov: Jo, och att det är i Dalarna som det spridits bland elithockey etc - om det nu stämmer - är ju extra tänkvärt med tanke på att Trottoarkantens sportchef Tjommen snabbt gick ut och krävde stopp för all hockey med hänsyn till samhällsansvar. Med den lilla biprodukten att kvalspelet ställdes in och trottoaren blev kvar i SHL medan MooDoo, Burkölen och Timrå inte fick chans att spela om saken....
+ 2

