Inlägg: 2082820
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: bha! 3-0 i baken! Jag ger upp, får bli tvspel med grabben istället, go afton
+ 1
Det är "imponerande" hur usla Apan är i försvar och de har uppenbarligen återvänt till sin "anrika" hockey. Dvs bara tuta och köra framåt, men med bara highsticking och möller som "tillåtna vapen" att leverera skott på distans för att slippa in i det obekväma slottet, räcker det sällan till.
Tänk om Apan kunde bli av med de extremt överbetalda Möller och highsticking - för de pengarna kunde de säkert köpa in en riktig och producerande lina.