Inlägg: 2082888
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: vilken jobbig inledning vi fick i år!
Av det jag såg innan jag gav upp var att Lindvall höll oss kvar i matchen med några riktigt bra räddningar men resten av laget.. dom ser helt knäckt ut, dåliga pass och ingen ork, man är van att se att skridsko starkt Skellefteå men vi är långt där ifrån
Av det jag såg innan jag gav upp var att Lindvall höll oss kvar i matchen med några riktigt bra räddningar men resten av laget.. dom ser helt knäckt ut, dåliga pass och ingen ork, man är van att se att skridsko starkt Skellefteå men vi är långt där ifrån
+ 1
Iag blev det enbart bortavinster. Lite illustrativt för hur mycket hemmais betyder i coronatider kanske?