Sven.Savage: Har sagt det helt allvarligt under våren, MoDo måste snart starta egen matbutik/kedja. MoDo-morötter och nötter. MoDo-marmelad och choklad. MoDo-mos och makaroner. Om jag som Modoit ändå lägger 2000 spänn i månaden på matvaror, kan förpackningarna likväl ha en MoDo-logga och inte ICA, även om de tydligen är en stor sponsor för vårt kära lag i Ö-vik. Dags att omförhandla då....
+ 1