Sven.Savage: I femton år har jag önskat en möjlighet att bara ha effeltljudet från arenan så jag slipper kommentatorer, mutear alltid nu, men skulle såklart önska att höra skottet och publik. Med dagens teknik vore detta inga problem, tror mest de är rädda för hur populärt det skulle bli, och på såvis påvisa kommentatorernas ickenödvändiga funktion
+ 3
