Högt tempo, hafsigt spel, passningsspelet sitter inte riktigt och då får vi spelvändningar i mittzon. Nä, vi kan bättre (hoppas jag). Tror DIF gått på sin Max och vi har en växel till men framförallt bättre passningsspel genom mittzon. Vi har flera bp mot oss, vi behöver vara kvar på isen.
+ 1