Inlägg: 2086777
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Tycker vi blir lite övermodiga framförallt i egen zon och i uppspelen. Passningsspelet är inte tillräckligt bra och tekningarna likaså. Vi känns inte lika täta som ifjol.
Så var det 2-2 😀
Så var det 2-2 😀
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Shit! Pölsan 5 mot 4 och Ilomäki tar av en Pölsa puck och blir fri tre meter framför Ersson, men lyckas inte måla.
Lite knepigt, Luleå visar i delar av matcherna att man SKA dominera mot alla lag, men ramlar igenom lite då och då. Är nog sådant som Bulan kommer att se till att det ordnar sig framöver, men irriterande för närvarande.
Hmm, avdelningen kompensationer. Engsund har slängt sig på isen, en pölsa åker på hans klubba och faller, och zebrorna ser en tripping. Inte oväntat, men jävligt irriterande.
Bara fyra minuter kvar, 1-2 och Pölsan har PP...