+ 3
Inlägg: 2086845
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Skitmatch bara att glömma och gå vidare i livet.
Eftermidagens behållning, Öret och DIF förlorade och vi berövade Brynäs en 3-poängare i slutminuten.
Man får vara glad åt det lilla och vi har börjat bättre denna säsong än fjolårets och den serien vann vi överlägset :-)
Eftermidagens behållning, Öret och DIF förlorade och vi berövade Brynäs en 3-poängare i slutminuten.
Man får vara glad åt det lilla och vi har börjat bättre denna säsong än fjolårets och den serien vann vi överlägset :-)
+ 1
Trevligt att se att Röglet krossade Gangsteröret, även om det innebär att Röglet nu tar över serieledningen för oss, men är det ett lag man kan acceptera det är det naturligtvis Abbotts pojkar.