Inlägg: 2097919
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Ååååååh - nej!
Vi får sjökvistarn och Älvsby-Öhlund som zebror.
Nå vi slipper i alla fall Bodenbjörken.
NU KÖR VI!
Vi får sjökvistarn och Älvsby-Öhlund som zebror.
Nå vi slipper i alla fall Bodenbjörken.
NU KÖR VI!
SeMer skickar aprunkaren Lindberg att "kommentera" matchen.Vi som känner denne femtekolonnare vet att han kommer att snacka ned matchen med meningslösa kommentarer samt gå upp i falsett och få byta kalsonger när
a) Arslet målar
b) Apan målar i SIN match, borta mot Ap-CryBerts Pungen.
Nå, vi får försöka att olyssna på den mentalt miljömässiga nedsmutsning nämnde "dojovånttospikinglisch, rajtåla" Lindberg kommer att leverera.
Jahaja. Strax dags för nedsläpp mot bottenlaget HK Arslet.