+ 1
Inlägg: 2120167
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Apan vinner i sudd mot Warulfven, trots att Ulfven i lika läge tryckt på ordentligt för att vinna under tredje perioden. Dessutom satte Ulfven ett mål i slutet av andra, som dömdes bort efter kontroll av tiden; antagligen hade väl matcsejretariatet lånt en glappande klocka, serru, av HK Arslet.
Uppdaterade tabeller efter dagens sista match.
SeMer har ju också insett att redovisa tabell baserad på poäng/match, för att kompensera för olika antal spelade matcher, men de har inte lyckats begripa att fördelningen hemma/borta också behöver korrigeras. Enaranger får upplysa dem, som han gjorde med mig☺
Uppdaterade tabeller efter dagens sista match.
SeMer har ju också insett att redovisa tabell baserad på poäng/match, för att kompensera för olika antal spelade matcher, men de har inte lyckats begripa att fördelningen hemma/borta också behöver korrigeras. Enaranger får upplysa dem, som han gjorde med mig☺
+ 1



Småhoppas att Luleås ledning kollar upp möjligheterna att de som tidigare var beredda bidra fortfarande kan tänka sig det. För det vore "Glud värt" att kunna ge spaden till Lassi redan nu☺