+ 1
Inlägg: 2120191
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Rakshani är nog som sagt var inte billig tror dock att vi fick han till en billigare peng än om det varit än normalsäsong
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sexpressen hävdar att de har smyginfo att HVugo får ta spaden igen, mot småfinnarna.
Jahaja?
Hur motiverar de att The Wall Wallstedt INTE får behålla spaden, sedan han gjort kanoninsats mot småryssarna samt hållt nollan knappt två perioder mot lill-US of D. Medan HVugo brakade igenom mot amerikanerna, fast var OK mot Österrike och inledningsvis gjorde en bra match mot Tjeckien.
Ja, nu hör jag att TV6 berättar detsamma, HVugo får spaden.
Visst kan HVugo lyckas ikväll, och visst kunde Rhe Wall ha lyckats ikväll. Men man tycker ju att man ska förtjäna spaden...
Jahaja?
Hur motiverar de att The Wall Wallstedt INTE får behålla spaden, sedan han gjort kanoninsats mot småryssarna samt hållt nollan knappt två perioder mot lill-US of D. Medan HVugo brakade igenom mot amerikanerna, fast var OK mot Österrike och inledningsvis gjorde en bra match mot Tjeckien.
Ja, nu hör jag att TV6 berättar detsamma, HVugo får spaden.
Visst kan HVugo lyckas ikväll, och visst kunde Rhe Wall ha lyckats ikväll. Men man tycker ju att man ska förtjäna spaden...
Sedan har vi ju tagit in DeSousa och Lysell, medan vi släppt The Gun Gunler till Pölsan; men i princip anser man att det är ersättningar bara och att det inte förändrat det ekonomiska läget.
Djurgårn har ju bland annat köpt in Rhett Rakshani, tror inte han var så billig.
Och sedan har ju Malmö börjat värva på sig än mer numera, eftersom de är oroliga för att hamna i kval.