Lulekickan: Tänkte just på vad NSD:s krönikör Johan H skerev innan säsongen började, Nämligen att det spel Luleå spelar i år passar Ledin och att han skulle börja producera poäng just med detta som bakgrund.. Han ser ut att få mycket rätt i den krönikan