+ 1
Inlägg: 2219437
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Fin känsla att se Luleå Hockeys lag träna idag. Mest spelträning men kul att se gula och röda lag iklädda de vackraste av tröjor. Samtidigt intervjuade Robban Stefan x 2 dvs vd och Skuggan och de visade upp en klubb med en stabil och kompetent ledning, vilket gör att man känner sig stolt och ser fram emot denna säsong. Omark och Erik Gustafsson har lekstuga med varandra och det ser härligt ut. Och från i morgon får vi se Limpan i lina med Fröberg och Shinnimin och det blir trevligt. När det gäller Shinnimin vittnade folk om att han imponerat som spelare och människa på och utanför isen. Det här blir kul!
När det gäller Luleås träningsmatcher kan vi se matchen mot Apan på Cmore. Då kommer både mazarinen och StraussMann på is får man hoppas. Blir intressant att se om även mazarinen drillats i att låta benen försvinna.
Matchen på torsdag mot Burkölen sänds tydligen mot betalning av Aftontrasan.