Inlägg: 2219922
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
12.12 och Shinnimin pressar högt, tar puck, passar Fröberg som passar Limpan som lyfter in 0-3. 10 sekunder senare Honka till Andersson och 0-4:-)
Ölens tränare ÖlWallson ser inte så lycklig ut men han är ju van att kamma noll mot Luleå sedan han var ApWallson.
Ölens tränare ÖlWallson ser inte så lycklig ut men han är ju van att kamma noll mot Luleå sedan han var ApWallson.
Sedan perioden kommit igång har Luleå hittat spelet allt bättre och haft mer och mer av spelet. Just Honka har varit fin, nästan lite lill-Nisse över hans spel. Backarna överlag pigga och kreativa märks mest i offensiv, som det väntas vara mot allsvenska Ölen.
Shinnimin starkt spel, snabb, avig och pigg. Limpan lite svårare att komma loss, några gånger i stället tappat puck då han blir rätt ordentligt markerad. Rask-Tyrre har också haft rätt bra samspel, hoppas Komarek hittar in med. Ungdomslinan samspelt och stark. Brännis-Einar Wolf och Andreasson den lina som syns minst.
Paus nu. Kul att ha kommit igång och hoppas på ännu bättre hockey nästa period!