Inlägg: 2220148
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Semer har skickat en dubbel-rookie som kommentator, verkar det som. Han tycks inte ha kommenterat match tidigare, än mindre sett hockey. Gissnings travexpert eller kunnig i friidrottsgrenen Kula, skulle man tro.
Ser inte vad som händer, ser inte vilka som är inblandade, undrar om han ser matchen överhuvudtaget. Sitter mest och läser från något manuskript i snigelfart. T ex har han tre gånger under perioden förklarat att
"L....u....l...e...å.........v....a....n....n.......m....o....t.......B....u....r....k....Ö,,,,l....e....n........i.......går......m....e....d......9........-.....0........."
vilket tar honom ungefär en minut att meddela dvs han har använt 15% av matchtiden till det.
Ser inte vad som händer, ser inte vilka som är inblandade, undrar om han ser matchen överhuvudtaget. Sitter mest och läser från något manuskript i snigelfart. T ex har han tre gånger under perioden förklarat att
"L....u....l...e...å.........v....a....n....n.......m....o....t.......B....u....r....k....Ö,,,,l....e....n........i.......går......m....e....d......9........-.....0........."
vilket tar honom ungefär en minut att meddela dvs han har använt 15% av matchtiden till det.
Strax därefter målchans för Luleå, lille gustaf har ingen kontroll på puck, och därefter får vi prov på traditionell aphockey, dvs de är på och slår på Luleåspelare.
Då kommer nästa zebrapåhitt - man visar ut Tyrre sedan aporna överfallit Luleåspelare?
Jahaja. Det är redan som vanligt i aparenan. PP för Apan igen alltså.