Inlägg: 2221939
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: jag gillar det jag ser ifrån Shinnimin och Omark just nu hoppas dom kommer ge oss mycket magi i vinter vilket jag tror. sen måste jag lyfta fram Fröberg med han gör ett väldigt bra jobb dessa matcher man har sett ifrån honom
känns som hela lagbygget är rätt i år mer djup igenom hela laget.
sen tycker jag MoDo bjöd upp till match i första perioden och vi tog över mer och mer efter andra perioden.
känns som hela lagbygget är rätt i år mer djup igenom hela laget.
sen tycker jag MoDo bjöd upp till match i första perioden och vi tog över mer och mer efter andra perioden.
+ 1
Och så spelar Luleå riktigt hockey i andra och tredje och då hängde MooDoo inte med, blev snarare mer och mer försiktiga, backade in i målet och lät Luleå äga på.
Kan MooDoo bli stabilare och spela så bra som de gjorde inledningsvis kan de nog slåss i toppen av allsvenskan.
Luleå visade ganska trevliga förbättringar från tidigare, tänker speciellt mot Apan då Luleå var sega efter premiärmatch 24 timmar innan. Flera spelare visade fin energi och hockey t ex Musik, Shinnimin, Omark, Gallo, Wallstedt, Honka med flera.