+ 1
Inlägg: 2222908
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ha ha den ilskna kvänen överlistar lille Gustaf och klappar in 1-0 till Berlin i eget mål.
Man blev glad!
Man blev glad!
+ 1
Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Stressmann ligger och krälar vid isen vid alla skott som kommer, de lag som väljer att skjuta högt kommer att göra mål på honom nio av tio gånger.
Silmann lär han kallas för efter några omgångar i ligan :-D
Silmann lär han kallas för efter några omgångar i ligan :-D
+ 2
Idag ska Läjkers möta tyska Bremerhaven medan Trottoarkanten tar emot tjeckiska Trinec.
Och så ska Apan upp i ringen igen. I Berlin, mot isbjörnarna. Båda lagen krossades ju i sina första matcher, torskade med 5-1 respektive 6-1. Fast frågan är om Apan förlorade - det ter sig ju väldigt osannolikt eftersom "satsestetiken" visar att de vann med 4-2, igen-kligen, så bästigast som de var.
Hoppas verkligen att de låter Straussmannen behålla spaden. Han är ju i zonen, i ett stim nu, efter sin fantastiska insats senaste där han lyckades rädda drygt 80% av skotten. Fast de släpper väl lös lille rädde gustaf i stället.